Normativa relacionada con la COVID-19

A continuación se lista la normativa relacionada con la COVID-19 que tiene aplicación en el ámbito del sistema financiero andorrano:

Restriccions sobre distribucions de capital en el context de la COVID-19
Recomanació EB 02/2020
14/08/2020 - Entidades Bancarias - Guías y Recomendaciones - Solvencia / Liquidez | COVID-19
Guia supervisora sobre les carències o extensions, legislatives i no legislatives, els préstecs o crèdits aplicats arrel de la crisi de la COVID-19
Recomanació EB 01/2020
10/06/2020 - Entidades Bancarias - Guías y Recomendaciones - Norma | Solvencia / Liquidez | Normativa contable | COVID-19
Mesures prudencials adoptades per l’AFA en el context de la COVID-19
Comunicat tècnic núm. 262/20-EB
07/05/2020 - Entidades Bancarias - Comunicado Técnico - Solvencia / Liquidez | COVID-19
Informació programa extraordinari d’avals per a empreses i negocis – Requeriments d’informació periòdica
Comunicat tècnic núm. 261/20-EB bis
07/05/2020 - Entidades Bancarias - Comunicado Técnico - Información periódica a remitir | COVID-19
Llei 5/2020, del 18 d’abril, de noves mesures excepcionals i urgents per la situació d’emergència sanitària causada per la pandèmia del sars-CoV-2
Llei 5/2020 - Deroga Llei 3/2020